Inte som jag trodde

Dagen efter stora bakdagen. Trodde jag att det skulle bli en lugn och skön dag med judo och fotbollsträning. E och L satte igång direkt på morgonen att bråka om julkalendrarna, skyllde på varandra vem som varit och öppnat vems luckor. Sen har det varit rent slagsmål två gånger, när det äntligen lugnade ner sig kom E på att hon ville gå ut och leka. Hon ringde till grannen och dom skulle iväg på sin fotbollsträning. Jag  skickade med henne för att titta på, det blev ingen judoträning för henne idag. L sitter i badet och kör båt. Frid i huset igen.

Nu ska jag baxa ut likgiltigheten genom dörren och se om jag inte kan till lite ny energi och röja upp efter bomben i morse. Tömde hela min energidepå på att mäkla fred lugnt och sansat. Hoppas att min syster kommer förbi idag som hon tänkt sig. Kan behöva lite förstärkning på eftermiddagen och inför fotbollsträningen.

Kommentarer
Postat av: Rebecka Qvist

Just d!!Bara ut med Likgiltigheten igen! Kämpa, kämpa - jag håller på dig!

RQ / :-)

2008-12-07 @ 21:41:36
Postat av: kobben

Tack, var tvungen att sova en timme när den åkt ut.

2008-12-08 @ 09:54:43
Postat av: Linda

Nu tror jag att du har dött???? Om inte, så god jul på Dig!!!



Kram Linda

2008-12-21 @ 00:37:00
URL: http://www.lindasvitalantliv.blogspot.com
Postat av: Smilla

vART har du tagit vägen?????



Kram smilla

2009-01-06 @ 17:15:33
URL: http://www.smillalilla.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0