Vändning

Har blivit frisk och barnen (de har också blivit friska) har svängt till att vara gladare och har mer ork utan att de ska börja bråka. Jag har fått tillbaka drivet och känner i hela kroppen hur det spritter av energi. Ska vänta ett par dagar till innan jag börjar träna fullt igen, vill ju inte åka på fler förkylningar. Nu är det bara tvätthögen hemma som är sista kullen att bestiga sen är allt i fas igen. På lördag ska T och jag med våra barn baka pepparkakor och lussebullar, underbart att vara vänner. Idag har jag satt en affär på morgonen och en till kommer under em ser det ut som. Förhoppningsvis kan det bli en till innan veckan är slut.

Säger som Blixten McQueen; - Det är skönt att vara jag.....


Kommentarer
Postat av: Susan

Va go du e´! Kör hårt =)

2008-12-03 @ 15:54:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0