Choklad idag

Då var det dax igen för årets stora chokladprovning. Som vanligt har ett stort antal företag som hört av sig till oss för sälja choklad som vi ska ha som julklappar till anställda och kunder. Som vanligt har vi bett dem skicka över ett prov ex senast 4 november om de ska ha möjlighet att få vara leverantör.

Med andra ord har vi eftermiddagen räddad med att äta choklad. Sen måste vi givetvis välja ut en sort som smakar just så där underbart och har en blanding mellan ljus och mörk. En tilltalande och unik för packning måste det också vara. Ett tufft uppdrag, men det måste lösas.

Hmm, tänk om man jag kunde åka hem och få skön kväll i badet med choklad och champange. Det är ju ändå tisdag och vem kan tvivla på att det inte går att ha en supertisdag???

Kommentarer
Postat av: Mysti

Åhhhhhhhhh låter ju supergott med choklad ;-) jag vill ha!

Har fortfarande inte fått min rödavecka, men gravid är jag inte....skönt! Ja jag har opererat mig och valt att aldrig mer skaffa barn, därav min oro för ev graviditet efter som det röda dröjer...... men det är nog bara en hormonrubbning!



intresseklubben kan notera ;-)

2008-11-04 @ 12:38:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0