Eko i soffan

Vad trist det är när det är tomt i soffan på kvällen....


Kommentarer
Postat av: Linda

Hej på dig!Allt är bara bra, tack! Förstår att det känns tråkigt att sitta själv...vet hur det känns! Tack för komplimangen, jag älskar ju då vitt, och skulle inte ha något emot vita plankor på golvet...:)



Ja, visst är det roligt med alla respons, man känner sig faktiskt uppskattad! Med min tidigare blogg hade jag dubbelt så många läsare tom...hoppas på att få komma dit igen! Nackdelen med det hela är att det sätter lite press på en...men har lovat mig själv att försöka ignorera det denna gång...



Hoppas du får en bra helg, och att soffans eko inte är lika påtagligt imorgon...



Kram Linda

2008-11-06 @ 21:13:24
URL: http://www.lindasvitalantliv.blogspot.com/
Postat av: Rebecka Qvist

Om du har tråkigt kan du ju alltid fundera ut nåt begåvat om "oskrivna regler" ;-) Till boken alltså..RQ

2008-11-06 @ 22:07:49
Postat av: Mysti

Jag ser det positiva med det, jag kan ligga raklång och somna ;_)







Svar; Tackar tackar!!! Svårt att se VEM bara, ni är ju tre stycken ;-)



2008-11-07 @ 08:22:16
Postat av: kobben

Linda

Det är din blogg, skriv när du vill. Ekar nog inte ikväll, ska åka hem till mina föräldrar i helgen och vila mig :)



RQ

Tänker å tänker. Jag tror att den boken kan bli bra.



Mysti

Sant, men det vore schysst att ligga på sidan med någon och kolla på film... ja du vet sked typ



Ok, då får du en siffra till: 2 det går bra att räkna från båda hållen på nian ;)

Hittar du rätt nu?

2008-11-07 @ 09:06:14
Postat av: Mysti

Japp....najs najs ;-)

2008-11-07 @ 09:52:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0