Kalla rådjur

Rådjuren springer omkring utanför för första gången, då är det vinter. Jag fullkomligt älskar när det är vinter som vinter ska vara. Som vanligt är söndagarna räddad av judoträning och fotbollsträning med en snab lunch mellan dem. Hoppas nu att barnen (även jag) håller formen hela dagen så det blir en toppen helg. Barnen var underbara igår.

Frukostdax och sen ska jag packa träningsväskor så de är klara vid dörren. Undrar var jag lagt långkalsongerna, det är kallt idag. Så ni som inte behöver upp och hoppa, LIGG KVAR.


Kommentarer
Postat av: Linda

Mmmm, tro mig jag ligger mer än gärna kvar om jag kan..morgontrött som jag är! Visst är det härligt med rådjur på tomten...



Hoppas din dag varit bra//Kram Linda

2008-11-23 @ 19:52:00
URL: http://www.lindasvitalantliv.blogspot.com
Postat av: SmillaMysti

Jag hade gärna legat kvar under täcket!

Du har väl inte blåst bort i stormen?????



Jag kommer nog sitta mycket vid burken nu på fred och lörd, då sambon ska jobba och jag är ensam utan tonåringar.....



hur har du haft det i helgen?



Kraaaaaaaaaaaam

2008-11-24 @ 09:57:06
URL: http://smillalilla.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0