Nykär igen

Tyvärr blev det ingen innebandy idag, att alla måste vara sjuka hela tiden. Min systerdotter kom och var barnvakt ändå. Jag ringde T och frågande om ville gå på en prommenad i snöyran och tänka sig, det ville hon. In dryg timme gick vi pratade, uppdaterade oss fram till dags datum vad som hänt. (Vi har ju som det går att läsa i tidigare inlägg inte pratat med varandra på flera månader) Vi bestämda att vi skulle ses och baka pepparkakor och lussebullar tillsammans med barnen när det bli advent.

Måste även säga att idag och i onsdags samt lördags har jag känt mig riktigt, riktigt glad och lycklig, så det bubblar imagen och leendet går av sig själv från öra til öra. Det beror på att jag alla tre gånger varit ute i snöyran och snöfallet. Det ger mig ett lyckorus, bättre än att vara förälskad. Glöm vad alla skriver om ensam mamma söker efter avsnittet i helgen. Med skidor på sig så är det totalt och gissa vad, bättre än sex. Tro inget annat, för dom ljuger.


Kommentarer
Postat av: Linda

ok, ok..lovar att jag kanske någon gång ska testa då...s Har svårt att tro dig, men iaf...Härligt att du fick med henne på en promenad..här ger F mig lillfingret ena dagen och andra är det stopp...suck Som vanligt med andra ord...



Tack för ditt erbjudande, det har jag skrivit upp, nu funkar inte min msn eller mail så bra för tillfället då det hänger sig hela tiden(???), men hoppas på att ngn vänlig själ kan hjälpa mig fixa det snart...Kul att du skrev så, för tanken hade faktiskt slagit mig...mail kommer inom kort!



Kram Linda



2008-11-25 @ 23:17:22
URL: http://www.lindasvitalantliv.blogspot.com
Postat av: Susan

Mysit ni ska ha det med lussebak m barnen =) Kanske hittar ni tbx till varandra.

Men du..det där med att skidor V.s kärlek & sex är omöjligt att jämföra...ok att man kan få en kick och en tillfredsställelse men INGET går att jämföra med kärlek juh. Menar du då att din & T:s kärlek är banalare än din skidåkning?? (Tänk när ni va nyförälskade...)Fniss

JAG kan omöjligt jämföra kärlek med någon annan känsla och definitivt inte sex med den enorma extas det kan ge...men man e olika - vilket e tur ;-)

P.s Tänk på filmen å ge svar ikväll...D.s

Krya på sig, Vännen min.

Sus@n***

2008-11-26 @ 08:15:37
Postat av: SmillaMysti

Låter härligt! Blir glad när jag läser dina ord. Å tack för dina ord hos mig. Har skrivit ett nytt inlägg idag om situationen, men hur som, idag är läget :-)



Kraaaaaaaaaaaaam

2008-11-26 @ 08:16:51
URL: http://smillalilla.blogspot.com/
Postat av: kobben

Ett litet förtydligande. Rubriken Nykär igen syftade till snön. Sen att T och jag kommit igång och umgås som de extremt goda vänner vi blivit i botten är skönt. Om det ska bli vi igen är det nog inte inom den närmaste framtiden eller året/åren, kanske aldrig.Det får bli som det blir. Men det är inte det viktigaste, det är att vi umgås och jag känner stöd i vår vänskap och att jag kan vara helt avslappnad med. Barnen känner henne och hennes barn vilket gör att när vi träffas så laddas mina batterier och ger mig lite "andrum". Hoppas att hon kan ladda själv om hon behöver. Det blir avlastning mellan oss båda, om ni förstår.

2008-11-26 @ 10:53:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0