Stort paket

Jag har varit och satt upp täckställningen till båten. Lyckades dessutom att få pressen på ställningen. Har aldrig gort det själv förut. Men det gick. Skam den som ger sig. Allt var klappat och klart nästan på sekunden när det började snöa.

Tur att pannlampan var kvar i båten. Måste sett lite roligt ut med mig med lite lätt panik springandes runt båten i mörkret med pannlampa. Som på beställning började det blåsa lite när det var dags att börja knyta fast pressen. Gav mig själv beröm när jag packat in i bilen och åkte till dagis.

Nämnde jag att det det var ett 3 dm lång hål också i pressen?


Kommentarer
Postat av: Linda

Hallå där, ville bara visa att jag varit in...här hemma är det ett smärre elände just nu tyvärr...hoppas knutarna löser sig snart...Må så gott//Kram Linda

2008-11-19 @ 22:55:11
URL: http://www.lindasvitalantliv.blogspot.com
Postat av: Anonym

Detsamma, önskar att jag kunde hjälpa dig att knyta upp.



Kör på du har ju ett mål framför dig

2008-11-20 @ 21:22:57
Postat av: Susan

Hehe...skulle vilja ha sett den därra Snyggingen med mild panik i ögonen å pannlampa på...Duktig du e!!

Hörs ikväll hoppas jag!

2008-11-21 @ 13:00:27
Postat av: Linda

Tack du snälla! hoppas du får en riktigt bra helg!//Kram Linda

2008-11-21 @ 20:42:27
URL: http://www.lindasvitalantliv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0