Brinnande renovering

Nu är det nästan klart med allt, lite lister, lite detaljer och nåt mer som jag upptäcker under de sista timmarna. Sen är det klart att börja drilla in nya rutiner med barnen, vart saker och ting ska bo. Allt ska ha en liten bostad här hemma och där ska det bo. Lite mentalladdning innan och jag hoppas att de faller in i det ganska snabbt. Dessutom brann TV:n upp igår. Kommer att bli helt projekt att reda ut vilken TV som ger mest för pengarna. Ska det vara LCD eller plasma, 720 eller 1080?

Kommentarer
Postat av: Linda

Lider med dig då jag läser dina tankar om T...varför ska det behöva vara så svårt? Tack för dina fina ord och RÅD..jag vet ju att du har rätt innerst inne, men jag överlevde iaf helgen! Gulligt av dig...spännande med renovering!//Kram L

2008-10-26 @ 23:56:30
URL: http://www.valetkvalet.blogspot.com/
Postat av: wonderfulme

Gomorron Vännen! Hmm..tänker på det inlägg du skrev i min blogg...Visst är det mycket tankar som kommer när man läser andras tankar. Det kan ju vara så med T som med mig...men det kan visa sig vara tvärt om åxå - i framtiden! Där det är du som är den som lyser och som har full trygghet i dig själv!

Hörs snart igen hoppas jag!

Kram å ha en skön måndag!

2008-10-27 @ 07:00:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0