Det blev en kväll till

Under ett par dagar har det varit som om det har vänt mot bättre tider. Ikväll upptäckte jag att det inte var så. Har känt mig  (känner) otroligt ledsen och nestämd. Vet inte varför, men saknar alla mina vänner inkl T. Jag vill bara ringa runt och prata med alla. Men det är bara för att lura mig själv att få tiden att gå och inte låta frustration och sorgen få blåsa över. Vill fortfarande få gråta, hur svårt kan det att få utrymme och tid till det. Känns väldigt ensamt just nu. Vet inte heller om det är T eller det att jag har hela ansvaret för barnen som orsaken till att det känns så här eller både och, jag vet inte.

Dessutom blir jag avundsjuk på andra som kommit vidare från olika saker och är glada igen. All lycka åt dem, men jag vill också vara en av dem.

Samtidigt är jag otroligt tacksam för de tillrop som kommer. Vissa dagar behövs de nog mer än andra. Att det skulle påverka mig att någon annan läser vad jag skriver trodde jag inte. Men det gör det. Dock kan jag inte förstå hur det kan beröra som en person uttryckte det. Men bästa med det är nog att det finns några som bryr sig trots att de inte känner mig eller ver vem jag är. Med det vill jag ha sagt att de är fina och empatiska människor som gör det möjligt att tro människans godhet. De personerna borde uppmärksammas för de gör skillnad. Så där ja, nu har jag försökt säga TACK helt enkelt.


Kommentarer
Postat av: Mysti

Tja du verkar ju vara en mycket trevlig och godhjärtad person själv ;-)



ha en underbar kväll

2008-10-29 @ 21:52:22
URL: http://smillalilla.blogspot.com/
Postat av: Anonym

Tack :-)

2008-10-29 @ 22:14:06
Postat av: Linda

Tråkigt att du känner dig nere, hoppas det vänder snart! Du har ju en jobbig sits, så det vore ju konstigt om du INTE skulle bli nedstämd emellanåt..men din tid kommer, jag lovar....;)



Tack, men jag är sjuk...hög feber...ska till läkaren i morgon...



Kram på dig//L

2008-10-30 @ 00:41:42
URL: http://www.valetkvalet.blogspot.com/
Postat av: Anonym

Men Vännen...har varit i din sits alltför länge och jag vet hur det känns. Det bränner i både hjärta och själ, samtidigt som tomheten visar sitt värsta jag.

Man undrar hur det tomrum man känner efter en viss person nånsin ska kunna fyllas. Men det kommer det att göra, även om jag inte heller kan tro det ännu.

Jag har gått vidare, men är skör...minsta lilla vink från Han så är jag nog tillbaks....så jag hoppas att Han inte hör av sig mer - never!

Kramar om dig och skickar en massa cyberpeppningar!

2008-10-30 @ 21:28:32
Postat av: kobben

Tack, det är väl två steg framåt och ett bakåt.



2008-10-30 @ 22:24:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0