En pappa hör av sig

Idag fick jag mail ifrån T:s pappa. Han hade hört av T att det var lite struligt just nu och att jag hade barnen på heltid. Han undrade hur det gck på firman och om  vi kunde äta lunch tillsammans. Vad säger man????????????????


Jag ropade ut ett: Javisst ska vi äta lunch. Funkar det den här dagen? Frågar du hur jag mår utgår jag från att du verkligen vill veta och inte för att verka trevlig.

Han är så snäll och go för att hamna i mitten mellan mig och T,  vad ska jag göra......................????

.


Kommentarer
Postat av: Linda

Tack för din kommentar, tack vare den hittade jag ytterligare en "intressant sida" att följa....kan ej ge något råd då jag inte vet allt från början..men ska fortsätta läsa bakåt på din blogg, få se om jag blir lite klokare...natti och kram så länge//L

2008-10-09 @ 23:39:20
URL: http://www.valetkvalet.blogspot.com/
Postat av: Linda

Du skriver väldigt bra inser jag då jag nu läst mer och jag hoppas det var ok att jag länkade t dig//L

2008-10-10 @ 00:06:15
URL: http://www.valetkvalet.blogspot.com/
Postat av: kobben

Helt ok. Tack så mycket :)

2008-10-10 @ 19:53:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0