Natten som var

Öroninflammation ännu en gång. Jag vet inte vilken gång i ordningen det är nu. Men L har sovit och gnytt i min famn i natt. Jag har stått och sovit som vilken häst som helst, eller inte. Nu sover L skönt i sängen, vi ska till vårdcentralen om en timme. Funderar på själv på att sova en halvtimme men det vore väl bättre att passa på att ladda tvättmaskinen, diskmaskinen och damsuga, har hört att det finns dom som skulle utnyttja en halvtimme till det.

Sen är det 10 dagars pusslande med barnvakter, systerdöttrar  och faster för att få det att funka med jobbet under penicillinkuren. Men på funkar på något konstigt sätt. Men gud vad trist allt känns just nu.

.


Kommentarer
Postat av: Mystiferia

Hej!



tack för din kommentar hos mig och kul att du hittade in.



Det här med öroninflammationer är sååååååååå jobbigt. Min dotter var ett riktigt "öronbarn" som liten...inget kul alls.



//Mysti

2008-10-09 @ 10:32:26
URL: http://mystiferia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0