Nya vänner i nytt format

Jag fått en Cybervän. I en kommentar avslutas det med "min Cybervän". Det måste även innebära att personen är min Cybervän, för jag gillar inläggen och innehållet.

Ägnat min söndag år barnen men också åt att fundera på vad det innenbär att vara Cybervänner. Är det att bli engagerad och berörd av dennes blogg. Men vem är det som jag är vän med när det handlar om en persons innersta tankar och funderingar, är det den riktiga människan eller om det är dikt och ett alterego som blivit vän med mig. You never now for sure....

Oavsett vad så blev jag glad för att kallas Cybervän, sen finns det nog ett par till som jag redan redan nu vill kalla Cybervänner. Men det är outtalat tyvärr just nu. Men givetvis är det några som berört mycket och även glatt mig.

Lycka till med  middagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0