River och röjer

Nu pågår röjning av hemmet inför make over nästa helg. Det har blivit två turer till sopptippen med skräp och annat som vi rivit ner. Som vilken tv-kock som helst hade jag lunchen nästan klar så det var klart på 10 min, effektivt. Nu är det lite små pyssel här och där som måste göras. Det är roligare att ta hand om de stora sakerna, skillnaden synd direkt.

Dags att sätta fart igen. Jag måste fixa en arbetsplan till nästa helg och handla det som behövs. Det kan också bli ett par turer till Bauhaus och färghandeln. Visst är det konstigt vad tid går fort när man strossar runt i dom affärerna. Inga problem att det försvinner ett par timmar och då har jag inte börjat handla det jag ska ha, mindre effektivt.

Kommentarer
Postat av: wonderfulme

Gomorron!

Guud va roligt att göra lite makeover hemma..önskar jag hade kunnat det mä...Jag vill flytta till min drömlägenhet (som aldrig verkar bli ledig...)

Tja...ha en skön söndag, min Cybervän! =)

2008-10-19 @ 08:47:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0