Sova vaken

Har försökt vila på köksbordet. Suttit på stolen och legat med huvudet på bordet. Idag är jag toktrött. Känns inte lägligt att lägga sig och sova med en som är 3 år respektive 6 år. Men med hjälpa av köksbordet får jag en känsla av att vila. Det funkade i 10 minuter. Sen började jag fundera över att det 14 veckor nu som jag haft barnen ensam. Blir arg över att det ska vara på det här sättet. Det drabbar mig men framför allt barnen - vilket inte bett om något sånt.

Har ringt och pratat med alla två gånger den här helgen och sms:at 8 gånger. Till alla utom T som är den ger mig energi och motiviation att köra på igen.




Kommentarer
Postat av: Linda

Känner med dig, det ska inte behöva vara så....den bästa pappan, är en pappa som får andas emellanåt...//L

2008-10-13 @ 00:51:32
URL: http://www.valetkvalet.blogspot.com/
Postat av: kobben

Tack, jag vet att det är så. Tyvärr lite långt mellan andtagen just nu.



Hoppas det kan bli lite bättre organisation samt ordning och reda efter det blivit snickrat och målat nästa helg.



kobben

2008-10-13 @ 22:58:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0