En vanlig dag

Idag har det varit en vanlig dag . Vi kom lite sent till dagis, skolan och jobbet. Men väl på plats på jobbet är det snabbt inhämtat. Var själv idag fram till ett lunchmöte i Kaknästornet, det är faktiskt en fantastisk utsikt där uppe och hyfsad mat. Väl nere igen hade jag 40 minuter över vilket gav en möjlighet att smita ner i Frihamnen och hälsade på R och kollade in lite vad som händer. Han har fått upp sin båt och höll på med en ny stereo, skulle jag också kanske fixa till våren.

Därefter ringer VD som är klar med sitt möte och vi sammanstrålar på stan och tar en kaffe. Lite avrapporteringer och snabb planering sen åker jag tillbaka till kontoret för att skicka en offert.

Därefter är det dagis, skola och hem. Vi äter middag, alltid lika skönt när det finns kvar mat från helgen. En kompis kommer förbi och barnen leker. Sen är det lagledningsmöte på fotbollsklubben. E och L sitter med leksakskatalogen som kom idag och tittar. Det går så bra tills tröttheten kommer smygandes och det blir lite syskonkärlek. Det slutar med att L somnar i min famn och E ligger med huvudet på bordet brevid väntar på att vi ska bli klara. Är väldigt glad att de ändå är så duktiga och tålmodiga, det kan man inte tro alla dagar när man ser dom. Men så är det en vanlig dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0