Snökompis

Nu längtar jag efter vintern. Snö med allt det sköna det innebär. Hoppas det kan bli som jag tänkte med många långhelger på skidor och skoter. Nu har det blivit svårare men säkert lika roligt när jag har barnen heltid, men måste åka skidor annars går jag under. Vi får ta dessa timmar i bilen. Jag hoppas och tror att de ska tycka om det ändå.

I och med detta har jag också funderat på om det inte kunde vara bra om med lite hjälp. Kan vara svårt att ta hand om två små på skidor samtidigt. Med andra ord finns det någon som har erfarenhet av barn, skidåkning och med snövana, behöver inte tre att ta hand om ;-) som vill tillbringa några helger i vinterlandskap denna vinter? Transport från Sthlm och matlagning ordnas.

Vet inte om det här är rätt forum, borde kolla in grannar.se och se om det inte finns någon som redan finns på plats som kan hjälpa till. Nån dejting-site kanske funkar men är lite tveksam till att hitta en snökompis där, men vem vet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0